Sabtu, 1 Januari 2011

sayangg sangad (:

                                         haluuuuu sumee..assalamualaikum..
                               baru hari nie aku rajin na update kaw blog ..haha
                          memanjang tadew idea and ta sempat je na update kaw ..
               wehhhh korankk,aku na storyy niee .aku sangad suke ouhh same ini budak..
                                               sapee??sapee??sapee??
                      name dea Nur Hidayah Qistina ..wahhh best kan name dea :)
                              korank tao,ini budakk suke panggil aku 'mak'???
                                 wahh terkejodd aku dengarr ,makkk oiiii ....
                  belom penah aku digelar mak sepanjang idop aku ..ta mungkin ! :)
                     and kadang-kadang dea panggil aku 'nenek' (!) fuhhhh ....
                  tersentakkk nyahhhh .HAHA tua sangad ke aku niee wehhhh??
                     i'm still 7teen years old okee ..haishhhh .budak-budAkkk ...
                 naseb baek kaw comel dayahh ,aku suke giler dengar sore kaw...
                       slalu jea wat aku gelak kalo panggil aku 'mak' or ''nenek' ..
                                      chomelll...chomelll...chomelll... :)
                     dea panggil aku nenek pon coz paksu dea suruhhh ..cettt(!)
             ngekkk btol la paksu dea ..aku memang geram jea ngn paksu dea taw(!)
             memang duussshhhhhh (!) kne pnumbuk aku.HAHA ganasss nyahhhh :)
             tapi kann..kann..kan..aku sayang budak kecik nie and paksu dea jugak :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan